vrijdag 3 december 2010

schaatsen

eindelijk na 3 of 4 weken kan ik weer wat op mijn blog zetten.
ik heb een hele drukke periode achter de rug omdat mijn vriend
een zware operatie aan zijn hand heeft gehad en voorlopig nix kan en mag.
dit gaat nog 3 weken duren en dan mag ie heeeel langzaamaan weer wat doen
dan word het voor mij ook weer wat makkelijker en kan ik weer meer freubelen!
maar goed tussen de drukke tijd door heb ik toch nog wat in elkaar gezet!
mijn dochtertje zit sinds kort op kunstschaatsen en ik als mama
die dit zelf ook jaren heeft gedaan kan het dan niet laten om hier
heel veel foto's van te maken!
het patroontje van dit hele leuke kaart/boekje heb ik van
vriendinnetje mirande gekregen!
hij is heel simpel maar ooo zo leuk!






5 opmerkingen:

  1. Wat een superleuk boekje is dit Peggy. Ook het papier wat je hebt gebruikt vind ik erg mooi.
    Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Peg!!! Wat een heerlijk boekje!!! Heel erg mooi gemaakt!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peggy,
    Hij is echt heel mooi. Maar ik had hem al gezien. We moeten maar weer snel iets afsrpeken want de verveling begint wel een beetje toe te slaan. Maar kan helaas nog niet zo veel knutselen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw Peg,wat heb je weer een mooi naslagwerk gemaakt,echt prachtig meis!!
    groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi peggy

    dacht zal je eens ff opzoeken, wat een sctaje dit boekje super simpel, maar ook super leuk !

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen