donderdag 16 juni 2011

girlfriends are forever friends

nou als jullie je afvragen wat ik al die tijd heb gedaan
(heb al zolang nix op mijn blog gezet)
dan kan ik jullie vertellen dat ik met verschillende
projecten bezig was waar dit er 1 van is.

mijn vriendin zei een tijd terug:
peg jij maakt voor iedereen wat leuks behalve voor mij :(
toen dacht ik daar moet ik wat aan doen
en ben alle leuke foto's van ons gaan uitzoeken
en ben een leuk vriendinnenboekje gaan maken.

bij action had ik een simpeldoosje gekocht en die heb
ik versierd en daarin heb ik dus een boekje gemaakt!


in klarenbeek bij het scrapbook atelier
had ik rubb-ons gekocht met als thema
vriendschap, die zijn zo leuk
heb ze allemaal in het boekje verwerkt!










zoals jullie zien was het dus een hele klus
maar mijn vriendinnetje was er super blij mee!

4 opmerkingen:

  1. Wauw Peg, Hij is zoooo mooi. Ben wel blij dat je weer wat op je blog kunt zetten maar eeeuh dit is wel een hele lange post hoor. Maar wel heeel erg leuk. Wilde net de foto;s van de kaart van je moeder doormailen maar op onze huis tuin en keukencomputer heb ik op dit moment geen internet. Ik zal het straks nog eens proberen. Ga nu even lekker scrappen. Beide kids zijn er niet. Dus ga even genieten van de tijd voor mezelf. Spreek je snel.
    Veel liefs Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel erg mooi, leuke foto's en kleuren!
    groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  3. GAAAAF Peggy, dit is echt heel mooi zeg. Hier heb je zeker een werk aan gehad, maar het resultaat mag er dan ook zijn. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw peggy wat een beauty !!Daar zal miranda zeker bloij mee zijn geweest.hij is prachtig geworden
    groetjes mo

    BeantwoordenVerwijderen