zondag 14 augustus 2011

afscheidskadootje juf

toen het eind van het schooljaar naderde dacht ik,
ik wil toch echt nog wat leuks maken voor san haar juf.

ik zag op de site van het scrapbook atelier een leuk idee.

dit boekje bevat allemaal labels...

aan de binnenkant heb ik eerst een klassefoto geplakt...

daarna heb ik de juf een stapel stansjes gegeven en gevraagd of elk
kind in de klas er iets op wilde tekenen en zijn of haar naam erop
wilde schrijven.

de school heeft een eigen site, en bij elke gebeurtenis op school
is er een fotograaf aanwezig dus ben flink gaan spitten, om zo
van elk kind een foto te scoren.


ik heb dus 2 labels onder elkaar en op de ene de
foto en naam geplakt en de andere de tekening!

ik heb sandy er nog wat op laten schrijven en klaaar!!!

de juf vond hem super!
en ik zonde hem weg te geven hihi

10 opmerkingen:

  1. Hoi Peggy,

    het is een heel mooi cadeau geworden, zeg. Leuk idee om dat zo te geven aan de juf! En ik kan me voorstellen dat het dan bijna jammer is om weg te geven. Maar dat zal ze vast en zeker heel erg gewaardeerd hebben en daar doe je het dan toch voor??

    Groetjes,

    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peg,
    Je afscheidsboekje is echt GEWELDIG! Ik ben ook met de mijne bezig. Hij wordt ook heel leuk maar helaas is hij nog niet af. Ben deze week druk met klussen op de zolder. Zullen we volgende weer weer even iets afspreken? Heb er nu al zin in. Kunnen we weer even flink bijkletsen over je vakantie en zo.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw, wat ontzettend mooi gemaakt (en wat een werk!!!).

    groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je maakt leuke albums, Peggy. Ik ben er gek op. Ik zal hier vaker langskomen. Nathaly

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi peggy

    hij is echt super leuk geworden zeg het boekje :)
    ben een tijdje niet in blogland geweest dacht zal weer eens een kijkje nemen op je blog ;)

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautiful album, I just find about it more than three days, this is my fourth day and today morning I got a great treasure which I was really searching.
    r4 card

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi
    Wat een super idee echt heel mooi gemaakt
    gr Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi, Hoi,
    Ik hoop dat je af en toe nog eens op je blog kijkt want ik kan je nergens meer bereiken. Ik probeer het daarom maar even op deze manier. Via je mobiele nummer krijg ik je niet te pakken en je nieuwe adres heb ik ook niet. Ik wil je graag een kaartje sturen maar ik heb geen idee waar die heen moet. Neem je even contact met me op via mijn blog of de telefoon? Ik wil nog wel heel graag een keertje afspreken hoor om gezellig te kletsen en misschien ook wel te scrappen.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  9. I merely had to state that I found your blog through Goolge and i am glad Used to do. Carry on your good work along with Ill ensure that you book mark you when Ive got more time to yourself from this courses. Many thanks!
    Top Ten Web Hosting Revi5ews

    BeantwoordenVerwijderen
  10. peggy !!! je andere boekjes mis ik allemaal ....

    BeantwoordenVerwijderen