zaterdag 2 oktober 2010

merry christmas!

dit is mijn nieuwe creatie!
vorig jaar heb ik op internet dit kerstboompje van luciferdoosjes gezien en vond dat zooo leuk, dat ik hem ben  na gaan maken.
maar wist niet zo goed wat ik ermee moest, toen bedacht ik er een fotoboekje van te maken!

het was echt een heel karwei want waar ik dus achterkwam tijdens het maken is, dat alle doosjes scheef zijn maar allemaal op een andere manier.
het enige nadeel van dit boekje is dat je nu de laadjes niet meer open kan doen. want daarmee moest ik het vastplakken aan het boekje.



deze verkleedpakjes kwam ik toevallig tegen in de winkel en vond het perfect passen bij het papier!


het grappige is dat het boekje ook gewoon kan blijven staan!

2 opmerkingen:

  1. WAUW!!!!! wat superrr...ooh dat ga ik ook eens maken!!! hihihihi... dus ik zal dan nog wel wat tips bij je komen vragen! hihihihi...
    Super hoor meis...heel leuk gedaan!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peggy,
    Wat is ie mooi geworden zeg. Helemaal super. Ik zie dat je ook naar de kruidvat geweest bent voor de kerststempels. Leuk hoor. Ik heb nu al zin in ons creatieve avondje. Tot morgen.

    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen