maandag 25 oktober 2010

mijn vriendinnetje ISA

Ik ben bezig met een boekje voor mijn kleine vriendinnetje Isa.
ze is van de week jarig en wil deze graag aan haar geven.
het boekje zit nog niet in elkaar maar vond het al wel leuk om alvast
de pagina's erop te zetten!
dit kleine prinsesje kreeg laatst van stichting DOE EEN WENS een superleuke
dag aangeboden. 1 van de dingen die ze gingen doen was een fotoshoot samen
met haar moeder! echt superfoto's!!



supermooie meid!






hoop dat ze er blij mee zijn!!




zodra ik het boekje in elkaar heb zal ik nog een foto laatsen van het eindresultaat!!!

2 opmerkingen:

  1. WAUW PEG!!! Deze is echt super... en wat een beeld schone foto's! Ik weet zeker dat ze het helemaal tegek zullen vinden! Top gemaakt weer hoor! ;)
    Liefs en dikke kussss, Marit.
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Peggy,

    Wat is dit een super mooi boekje geworden. Ik weet zeker dat ze er erg blij mee zullen zijn. Maar die foto's zijn ook zo ontzettend gaaf. Ik wil het boekje nog wel graag even in het echt zien hoor.
    Je had vandaag gebeld maar ik moest werken. Kun je morgenavond (dinsdag) scrappen? Bel me nog maar even, spreek de voice mail maar even in of je wel of niet komt. Dan weet ik genoeg. Ik kom woensdag niet op je parfum party, ik heb mijn vaste parfum en stap hier helaas voor jou toch niet vanaf. Maar evengoed bedankt voor je uitnodiging. Ik ga liever samen met de scrappen. Tot snel.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen