zondag 27 maart 2011

6 jaar!

mijn dochter is vrijdag 6 jaar geworden en aangezien
ik erg druk ben geweest voor haar verjaardag heb ik niet
heel erg veel tijd gehad om te knutselen.

ik heb gister heel snel dit kaartje met doosje
in elkaar gezet omdat san haar vriendinnetje gister
ook 6 werd. ze had aan ons oorbelletjes gevraagd
dus ik vond het wel een leuk idee om een doosje op
de kaart te verwerken.

ondanks dat ik dit kaartje binnen een uurtje klaar had
moet ik zeggen dat ie best leuk is geworden!

5 opmerkingen:

  1. hoi peggy

    leuk hoor die kaart met doosje..
    ik zag pas die van vorig jaar ook dat taartje erg leuk die staat ook nog op mijn lijstje om te maken

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een poepie is dat geworden!!!
    Heel erg leuk gemaakt meis!

    Dikke knuf, van je dinnetje!
    XXXXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Peg,

    Van harte gefeliciteerd nog met de verjaardag van Sandy. Heeft ze een leuke verjaardag gehad? Vast wel! Je kaartje ziet er weer super uit. Heel leuk hoor dat cadeaudoosje op het kaartje. Mijn kaartje voor de bruiloft heb ik ook klaar. Hij staat op mijn blog. Ik heb je tip opgevolgd en ik ben best trots op het eindresultaat. Hij is nu echt niet te druk toch?
    Deze week zal er wel niets van afspreken komen omdat Lars jarig is en ik nog heel veel moet doen. De week erop dan maar weer?
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Peggy, wat een leuk idee om een doosje op het kaartje te bevestigen. Zo heb je alles in 1.
    Erg leuk hoor. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Peggy,
    Verrassing. Kijk maar even op mijn blog. Ga je hem nu ook plaatsen?
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen