zondag 20 maart 2011

vlinderkaart

Zo'n anderhalf jaar geleden kocht ik dit papier ergens
op een beurs samen met een houten boekje van een vlinder
voor een fotoboekje, met in mijn achterhoofd daar
ga ik foto's inplakken van ons dagje vlindertuin...
papier lag klaar...
boekje lag klaar...
en de foto's van de vlindertuin lagen klaar...
toch kwam het er niet van er iets van te maken totdat
deze stempel van magnolia uitkwam, toen dacht ik
daar heb ik perfecte spulletjes bij!

ben dus flink aan de slag gegaan en peg is tevreden!!!

ik heb toen dezelfde splitpennen erbij gekocht
wat nu helemaal leuk uitkomt.

en dan nog het inkleuren, zelfs dat ging perfect
krijg het steeds beter onder de knie moet alleen nog heel
wat kleuren erbij hebben :( ook dat komt goed!

ben benieuwd wat jullie ervan vinden!!!

5 opmerkingen:

  1. Deze is leuk Peggy! Heel gaaf die kleurtjes en dat super schattige stempeltje. Alles past heel mooi bij elkaar! Fijne avond nog. Groetjes, Linda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een plaatje Peg!!!
    Heel erg mooi gemaakt!
    Liefs, Marit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi, hoi,
    Wat is ie mooi geworden zeg. Helemaal leuk! Ik voel me nu weer een stuk beter nog wel erg snotterig maar ach als dat alles is. We plannen snel weer een avondje.
    Tot snel.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Peggy
    Erg leuk en vrolijk, hoor!
    En heel mooi ingekleurd!
    groetjes marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Peggy,

    Wat een ontzettend leuk vlinder boekje zeg!
    Echt onwijs mooi!

    Groetjes melissa

    BeantwoordenVerwijderen