zondag 2 januari 2011

een kaart voor mijn vriendinnetje

mijn scrapvriendinnetje mirande en ik hadden afgesproken
elkaar een zelfgemaakte kerstkaart te sturen.

al vrij snel had ik van haar een supergave kaart op
de mat liggen, dus kon niet achterblijven en moest
dus flink mijn best gaan doen!

dit is het resultaat het enige probleem is dat ik door alle drukte
mijn kaart nog niet heb gestuurd :( sorry...

maar goed miran dit is dus het resultaat haha
je krijgt hem zo snel mogelijk alleen is het nu niet echt
leuk meer... kan hem ook laten liggen voor het nieuwe jaar ;)


3 opmerkingen:

  1. Hoi Peggy,

    Wauw, dit is echt een hele gave kaart, die ik heel graag in het echt wil zien hoor. Dus je mag hem nog wel opsturen. Ook al is het een beetje laat. Hahaha. Je kunt hem trouwens niet tot volgend jaar bewaren, zie je tekstje aan de zijkant. Dus ik wacht met spanning bij de brievenbus. Hihihi.
    Ik wil op zich binnenkort wel weer afspreken. Maar ik ga morgen weer voor halve dagen aan het werk. Ik heb geen idee hoe dit gaat, ik ben nu nog heel snel heel erg moe. Dus ik bel je wel als ik 's avonds nog puf heb.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een beauty!!!
    Daar is ze vast erg blij mee.Waar heb je dat patroon vandaan of komt dit gewoon weer uit dat creatieve brein van jouw?
    let me know want ik vind hem prachtig

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een mooi kaartje gemaakt voor Mirande zeg. Ik heb hem nog niet in het echt gezien, maar zo op het blog ziet hij er al super uit. Leuk zo met dat doorkijkje. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen