zaterdag 29 januari 2011

theedoosje

omdat ik de kaart die eigenlijk voor mijn moeder was had weggegeven
moest ik toch wel erg mijn best doen om alsnog iets origineels te maken.
en volgens mij is dat aardig gelukt!

ik ben naar action gegaan en gaan zoeken naar iets leuks,
daar kwam ik dit leuke theedoosje tegen, het grappige is dat
dit laadje naar voren open gaat is weer eens wat anders dan een
standaard theedoos!

ik vond het bij dit doosje niet zo leuk leuk om met stempels te
werken en dus bedacht ik ineens dat foto's van de kleinkinderen
het ook vaak goed doen bij oma's!

zijkant

zijkant

achterkant

ik had een klein kaartje gemaakt waarop stond dat ze een leuke
workshop naar keuze mocht uitzoeken.
en een sleutelhanger met allemaal leuke citaten over de liefste oma.

ook had ik voor haar allemaal soorten lintjes gekocht,
die dus perfect in de laadjes passen.

ze is vandaag jarig en heb hem vanmiddag gegeven,
uiteraard was ze er erg blij mee.


vond het eigenlijk best zonde hem weg te geven haha


4 opmerkingen:

  1. Wauw Peg,
    Wat is hij gaaf geworden! Leuk hoor zo met al die kleine foto's. Ik kan me goed voorstellen dat je deze doos eigenlijk het liefst zelf wilde houden. Maar ja je moeder is er vast ook super blij mee. Ik ga er nu zeker ook nog een keer eentje maken. Vind hem echt heel mooi.
    Groetjes Mirande

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Peggy, heel mooi gemaakt. Leuk idee om er allemaal fotootjes op te doen. En de thee doos zelf is ook gaaf. Ik moet maar weer eens naar de Action toe, zie ik. Groetjes Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat ontzettend leuk gemaakt zeg, toevallig had ik vanmiddag dit doosje ook in de handen maar wist niet zo goed wat k er mee moest maar dit is wel zo super leuk gedaan door je..liefs Peet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig gedaan Peggy supermooi geworden, je mag er trots op zijn.

    groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen