dinsdag 25 januari 2011

hij is af!

ik zou dit kado-doosjes eigenlijk voor mijn moeder
maken die zaterdag jarig is.
maar die mevrouw waar ik elke dinsdag werk was
zondag jarig (78) en vond hem eigenlijk voor haar ook wel
erg leuk!

haar man is altijd jager geweest, vandaar dit poppetje!
de groene laadjes heb ik bewerkt met stempels vond
het wel een leuk effect geven.


ik had een leuke sleutelhanger voor haar gekocht en
een bloemenbon, dit pastte echt perfect in de laadjes!
ze was er superblij mee!

nou nog wat verzinnen voor moeders :)

1 opmerking:

  1. Hoi Peggy,
    Ooo wat is ie mooi geworden. Leuk die swirl er zo achter. Hoe kom je daar aan? Je moeder baalt vast enorm dat zij hem niet krijgt. Nu moet je echt wel iets heel origineels verzinnen om dit weer goed te kunnen maken. Hahaha. Succes ermee.
    Ben vananvond lekker thuis om even bij te komen van twee drukke werkdagen. Pfff het is zo druk op het werk. Maar kun je aankomende donderdag misschien scrappen? We bellen nog wel even.
    Groeten Mirande

    BeantwoordenVerwijderen